Tofaktor pålogging

Spørsmål og svar rundt tofaktor pålogging med smarttelefon

Jeg har mistet eller glemt smarttelefonen min. Hjelp!
Dersom mobiltelefonen / smarttelefonen din ikke er tilgjengelig når du skal logge på, ring Dynamic Operations suport på 400 99 700 for å få en midlertidig i...
Tue, 19 Apr, 2016 at 2:48 PM
Smarttelefonen min har ikke tilgang til internett. Hvordan logger jeg på?
Om telefonen din ikke har tilgang til internett vil du ikke få spørsmål om å godkjenne påloggingen. I dette tilfellet kan du i stedet generere en engangskod...
Sun, 9 Nov, 2014 at 4:52 PM
Jeg har kjøpt meg ny telefon. Hva gjør jeg nå?
Last ned og installer Duo Mobile fra App Store, Windows Phone Store Eller Google Play. Ta deretter kontakt med Dynamic Operations support på support@dynops....
Tue, 7 Jul, 2015 at 3:29 PM
Duo Mobile viser ikke påloggingsbekreftelsen
På iPhone kan du oppleve at du får beskjed om at en påloggingsgodkjenning venter, men Duo Mobile viser ingen Accept/Deny-melding når du åpner appen. For å l...
Fri, 27 Feb, 2015 at 8:34 AM